Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3714
Title: La publicidad en la prensa francesa del siglo XVIII: parámetros del antiguo y del nuevo regímenes
Authors: Ortiz de Zárate, Carlos
UNESCO Clasification: 570107 Lengua y literatura
550510 Filología
Issue Date: 1994
Journal: Philologica canariensia 
URI: http://hdl.handle.net/10553/3714
ISSN: 1136-3169
Source: Philologica Canariensia. Las Palmas de Gran Canaria: Facultad de Filología de la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1994-.-- ISSN 1136-3169.-- n. 0 (1994), p. 323
Appears in Collections:Philol. Canar. n.000, 1994 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (598,62 kB)
Show full item record

Page view(s)

65
checked on Dec 10, 2022

Download(s)

2,450
checked on Dec 10, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.